De laatste loodjes

6 april 2019 - De Westereen, Nederland

Nog maar een week zijn we verwijderd van het begin van ons grote avontuur: een reis door Europa van een half jaar. Adriaan is al een paar weken vrij en heeft geen afscheid hoeven nemen, hij mag zich 1 oktober weer bij zijn baas melden dus voor hem is het ‘gewoon’ een lange vakantie.

Voor mij (Wietske dus) ligt dat wat anders: na 15 jaar met veel plezier gewerkt te hebben in Oost Groningen neem ik komende week afscheid van alle mooie mensen in het gebied. 14 jaar jongerenwerk in Finsterwolde en een jaar als buurtwerker/ opbouwwerker bij Sociaal Werk Oldambt heb ik er dan opzitten. Twee afscheidsdiners en drie afscheidslunches heb ik nog voor de boeg en daar ga ik dubbel van genieten.

Vanaf volgende week kunnen jullie ons volgen via deze site,  alvast veel plezier met het meereizen!

1. Harald:
    6 april 2019
    Benieuwd naar alle avonturen en het schrijftalent :-D Maak er een fijne tijd van!Har
  2. Harald:
    6 april 2019
    Ik noem mezelf overigens geen "Har'.... dat was een typo :-P
  3. Marloes:
    6 april 2019
    Wat een fantastisch vooruitzicht en wat fijn om mee te mogen reizen met jullie zo! Veel plezier alvast maar eerst het oude afsluiten! Dan verstand op nul en gaan met die banaan! Dikke kus Loes Xx ♡
  4. Wilma Pit:
    6 april 2019
    Ik zal je missen Wietske. Maar ik ben heel benieuwd naar je avonturen!!
  5. Bri:
    6 april 2019
    heel veel plezier, lekker genieten.
    daarna gauw afspreken voor 2 dagen om alles bij te kletsen😀😘
  6. Henny:
    6 april 2019
    Tuurlijk gaan jullie volgen . Nu alvast veel plezier bij de voorpret . En de laatste loodjes ? Oei wat klinkt dat zwaar lunchen en dineren!!!!
  7. Egbert:
    13 april 2019
    Ben benieuwd . veel plezier !
  8. Hilda:
    13 april 2019
    Superleuk zo’n blog! Dan reizen we een beetje met jullie mee. Het wordt heel bijzonder, heel veel plezier!!!!
  9. Tessa Houtman:
    14 april 2019
    Heel veel plezier tijdens jullie reis! Wat gaaf om deze kans te hebben, ben stiekem wel een beetje jaloers... :-) Ik geniet graag mee via deze site!
  10. Piet van den Akker:
    14 april 2019
    Ook ik ben benieuwd waar jullie allemaal terecht komen.
  11. Guido:
    21 april 2019
    Ben jaloers ;-) We wensen jullie een mooie reis!